FÅ ET TILBUD PÅ EJENDOMSSERVICE
Har du brug for hjælp til ejendomsservice, så ring
til konsulent Lars Kronov
på telefon
25 62 33 62
eller send os en mail på
info@omnia-fs.dk
for et uforpligtende tilbud
I forbindelse med, at du overtager din lejebolig, foretages der et indflytningssyn. Det foregår ved, at du og Omnia Facility Service sammen gennemgår den ny istandsatte bolig. Her udarbejdes en indflytningsrapport, som du underskriver og modtager en kopi af.
Rapporten sikrer dig, at:
Dette indflytningssyn foretages umiddelbart inden indflytning. Du har dog stadig ret til at få noteret fejl og mangler i boligen efterfølgende. Du skal blot sørge for, at fejl og mangler fundet efter indflytningssynet skal være ejendomsadministratoren i hænde senest 14 dage efter du er flyttet ind.
Kan indflytningssynet ikke gennemføres indenfor kort tid efter indflytning, for eksempel i tilfælde hvor lejer/indflytter ikke træffes hjemme, mister lejer/indflytter sine rettigheder til at kunne dokumentere konstaterede fejl og mangler ved senere fraflytning.
Fra du modtager nøglerne, har du 14 dage til at overdrage ejendomsadministratoren en fejl- og mangelliste med de mangler du ikke vil hæfte for ved fraflytning.
Der er ingen regler for hvordan en fejl- og mangelliste skal se ud. Du kan derfor blot skrive det på et stykke papir, eller en mail.
Du kan også bruge vores fejl- og mangelliste du finder her
Eksempler på mangler der kan forekomme:
Maling:
Gulve:
Træværk:
Stikkontakter:
Køkken:
Badeværelse/WC:
Vinduer:
“Vi ser Omnia facility service som en tæt samarbejdspartner,
der formår at understøtte vores forretning”
Serviceleder Hans Hansen, Kolding Boligforening
Omnia Facility Service • Grønningen 41 • DK 6000 Kolding • Tlf.nr. 88 63 84 80 • E-mail: info@omnia-fs.dk • CVR-nr. 28586450